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Auriaya - Discussion

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Message  Siniaera Lun 20 Avr - 11:53

Strategy
10-man

* Positioning

Have your offtank stand atleast 20 yards away from where Auriaya will be tanked. The rest of the raid except for the two tanks and a hunter should stand out of line of sight of Auriaya to ensure the sentries don't pounce them. After the add's are both under control, the raid should move between them, staying grouped up for Sonic Screech. After a fear always group back up.

* The Pull

The goal is to not have the 2 adds Pounce anyone. Pounce works much like a warriors charge, on whoever has aggro. It's highly adviced that the tanks that pull and thus have initial aggro manage to keep the adds out of LoS until they are in melee range, since they will not be able to use pounce then. Same goes if any OT is having an add misdirected, keep out of LoS until the add is in melee range. The adds also buff themselves if they're within close range to eachother so splitting them up is crucial in 25 man, in 10 man a well geared tank can tank them both if they can avoid any Pounces at the pull. Have your offtank stand atleast 20 yards away from where Auriaya will be tanked. As Auriaya finishes her patrol and begins to turn around, Misdirect one of the Sanctum Sentries onto the offtank. As the second Sentry and Auriaya run up the stairs, the Main Tank grabs them both.

* The Fight

Kill the misdirected Sentry, then the remaining one. Once the adds are dead, focus on Auriaya until she summons the Feral Spirit. Always be sure to have the ranged grouped up, and have the Main Tank facing the boss towards the raid. That way, melee behind the boss are the only ones that need to move for Sonic Screech. A well placed tremor totem can cover the raid group, main tank, and possibly the melee with this setup.

Have your Off tank ready for once the Feral Spirit spawns. It's difficult to control, and will jump around all over the place. Killing it gives you 30 seconds or so to focus solely on Auriaya, but creates a void zone that can cause issues when people are feared through it at low health. Always make sure to kill the Feral Spirit outside of where your raid is standing to minimize the risk of people running through it while feared.

Alternating between killing the Feral Spirit and Killing Auriaya will let you kill her with plenty of time left. If you're going for the achievement Nine Lives, simply repeat this sequence without doing too much DPS to Auriaya while waiting for the Feral Spirit to repop.


Le lien en Anglais pour la Video, ainsi que le resumer des competances
http://www.wowwiki.com/Auriaya

donc, il me semble que son "Sentinel Blast" Soit interruptible, par rapport a hier soir faut que les 2 Tanks soient hors ligne de vue au pull initial c'est vraiment le bondir qu'il faut eviter.

Ils conseil de dps le chat, qui reduit ces degats, car les essences ferales augmente ses degats de 50 % par stack, et a chaque mort il sacrifie une essence ferale pour se rez, donc 50 % en moins... Cependant a chaque mort il cree un une genre de "Void Zone" qui inflige 6500 dps qui peu etre problematique en cas de fear. A chaque mort du chat, cela laisse 30 sec de temps pour DPS Auriya.

Des totems de seisme bien placer sont un plus, surtout que tout le raid est censee etre regrouper devant le boss pour son "Sonic Screech"
Siniaera
Siniaera

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Message  Eowosaki Lun 20 Avr - 12:23

La video est sympa on voit très bien les placements et le mecs explique tout comme il faut ^^
Une des difficultées reste le pull et l'histoire d'etre hors ligne de vue est plutot pas mal

Eowosaki

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Message  Leiffe Lun 20 Avr - 12:24

Salut,

il est intéressant de noter que le pull est à faire quand le boss repart, pour placer le raid dans son dos (hors de la LOS des chats), alors que nos essais étaient effectuée à son arrivée vers la plate forme.

L'esprit féral n'est pas trop dur à attraper, mais il faut faire attention au Sonic Screech quand l'OT est en dehors du groupe de raid. Il faut revenir se placer avec l'add, et repartir pour le mettre assez loin s'il est tué pour placer la zone de vide au mieux.

Un gardien de peur ou un totem anti fear sont obligatoires pour le MT. Pour l'OT, c'est moins critique s'il a des anti fear (Chacun pour soi + rage berserker pour un war humain par exemple), et parce que l'esprit feral fait moins mal que les deux chats du début. Sinon, il faut être dans la zone du totem aussi.

Leiffe

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